OFERTA

Wsparcie dla stron i sklepów internetowych

Dla naszych klientów realizujemy wsparcie techniczne strony internetowej lub sklepu internetowego.

Nasza usługa wsparcia skierowana jest do firm i instytucji, które mają świadomość potrzeby stałej aktualizacji i dbania o sklep lub serwis internetowy. W zakres naszych usług wchodzą takie działania jak pomoc użytkownikom w codziennych pracach, aktualizacje oprogramowania np. TYPO3 lub PrestaShop.

Wsparcie dla CMS TYPO3

Aktualizacje oraz rozwój serwisów internetowych opartych o CMS TYPO3. Wdrażanie poprawek, pomoc użytkownikom, tworzenie modułów.

Wsparcie dla PrestaShop

Aktualizacje i wsparcie dla sklepów internetowych opartych o system PrestaShop. Aktualizacje modułów, pomoc użytkownikom.

Obsługa serwisu internetowego

Codzienna pomoc w obsłudze serwisu internetowego, dodawanie nowych treści, tworzenie nowych stron zgodnych wytycznymi SEO. Tworzenie grafik i schematów.

Modele współpracy

W naszej firmie wsparcie techniczne - obsługa sklepu internetowego lub strony działa na zasadzie trzech modeli współpracy. Niezależnie do wybranego modelu komunikacja odbywa się przez system zgłoszeń, w którym mogą Państwo zgłosić zadania do wykonania. Po dokonaniu zgłoszenia pracownik naszego zespołu szacuje ilość godzin potrzebną na wykonanie zadania a po Państwa akceptacji je wykonuje.

  • Model współpracy abonamentowy
    Model oparty jest na stałym miesięcznym abonamencie dla którego ceny godzinowe są niższe od normalnych stawek
     
  • Model godzin przedpłaconych
    Klient wykupuje pakiet godzin z których następnie korzysta w ramach zgłaszanych zadań.
     
  • Model godzin raportowanych
    Wykonujemy zadania i podliczamy godziny. Na koniec miesiąca otrzymują Państwo raport z ilością użytych godzin.