Wsparcie dla stron i sklepów internetowych
Dla naszych klientów realizujemy wsparcie techniczne strony internetowej lub sklepu internetowego.
Nasza usługa wsparcia skierowana jest do firm i instytucji, które mają świadomość potrzeby stałej aktualizacji i dbania o sklep lub serwis internetowy. W zakres naszych usług wchodzą takie działania jak pomoc użytkownikom w codziennych pracach, aktualizacje oprogramowania np. TYPO3 lub PrestaShop.
Wsparcie dla CMS TYPO3
Aktualizacje oraz rozwój serwisów internetowych opartych o CMS TYPO3. Wdrażanie poprawek, pomoc użytkownikom, tworzenie modułów.
Wsparcie dla PrestaShop
Aktualizacje i wsparcie dla sklepów internetowych opartych o system PrestaShop. Aktualizacje modułów, pomoc użytkownikom.
Obsługa serwisu internetowego
Codzienna pomoc w obsłudze serwisu internetowego, dodawanie nowych treści, tworzenie nowych stron zgodnych wytycznymi SEO. Tworzenie grafik i schematów.
Modele współpracy
W naszej firmie wsparcie techniczne - obsługa sklepu internetowego lub strony działa na zasadzie trzech modeli współpracy. Niezależnie do wybranego modelu komunikacja odbywa się przez system zgłoszeń, w którym mogą Państwo zgłosić zadania do wykonania. Po dokonaniu zgłoszenia pracownik naszego zespołu szacuje ilość godzin potrzebną na wykonanie zadania a po Państwa akceptacji je wykonuje.
- Model współpracy abonamentowy
Model oparty jest na stałym miesięcznym abonamencie dla którego ceny godzinowe są niższe od normalnych stawek
- Model godzin przedpłaconych
Klient wykupuje pakiet godzin z których następnie korzysta w ramach zgłaszanych zadań.
- Model godzin raportowanych
Wykonujemy zadania i podliczamy godziny. Na koniec miesiąca otrzymują Państwo raport z ilością użytych godzin.