Rejestracja w systemie

Przed rozpoczęciem pracy w systemie otrzymają Państwo e-mail z zaproszeniem do systemu. Należy kliknąć na odnośnik zawarty w tej wiadomości e-mail następnie wpisać swoje dane logowania.


Lista projektów

Po zalogowaniu zobaczą Państwo listę dostępnych projektów. Zwykle jest to jeden projekt, ale może zdarzyć się, że Państwa firma posiada większą ilość projektów wtedy należy wybrać właściwy projekt.


Zadania

W tym miejscu dodajemy wszystkie nowe zadania do realizacji dla naszej firmy. Może to być nowa podstrona, uwagi do podstrony itp. Animacja po prawej stronie pokazuje, w jaki sposób dodać nowe zadanie.

Prosimy każdą sprawę dodawać jako nowe zadanie.

Zakończenie zadania

Po zakończeniu prac nad zadaniem można je oznaczyć, jako zakończone klikając w checkbox obok jego nazwy. Po prawej stronie możemy wrócić do listy zakończonych zadań. Pracownicy firmy Data Quest po zakończeniu prac nad danym zadaniem oznaczają je jako zakończone.


Dyskusje

W tym module możemy prowadzić dyskusje. Czyli np. zapytać o jakiś aspekt działania serwisu internetowego lub o inne tematy. Generalnie w tym miejscu zakładamy wpisy, które nie są zadaniami i nie wymagają wykonania prac przez naszą firmę.

Notatki

Tutaj mogą znaleźć się instrukcje obsługi oraz inne notatki dotyczące projektu.

Pliki

W tym module systemu możemy wgrać materiały do serwisu internetowego lub inne pliki związane z projektem.

  • typo3 wdrożenia serwis instalacje pomoc
  • Data Quest rzetelna firma
  • tpay partner
  • partner InsERT wdrożenia, szkolenia, serwis
  • serwis Subiekt GT Nexo Rewizor Rachmistrz wdrożenia, wzorce wydruków